Związek Powiatów Polskich - BIP

Nabór na stanowisko Specjalista/Ekspert w Dziale Monitoringu Prawnego i Ekspertyz - Notatka z przeprowadzonego naboru

Warszawa, dnia 27 listopada 2018 r.

Notatka z przeprowadzonego naboru

Nabór na stanowisko Specjalista/Ekspert w Dziale Monitoringu Prawnego i Ekspertyz - Notatka z przeprowadzonego naboru

Warszawa, dnia 22 listopada 2018 r.

Notatka z przeprowadzonego naboru

Nabór na stanowisko Specjalista/Ekspert w Dziale Monitoringu Prawnego i Ekspertyz

Warszawa, dnia 12 października 2018 r.

ZWIĄZEK POWIATÓW POLSKICH

OGŁASZA NABÓR Nr 1/18
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

Specjalista/Ekspert

w Dziale Monitoringu Prawnego i Ekspertyz

Ilość stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa.

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie opinii do projektów aktów prawnych w procesie legislacyjnym,
  • udział w posiedzeniach zespołów Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji senackich i sejmowych,
  • sporządzanie projektów pism i opinii kierowanych do innych instytucji publicznych i prywatnych, w sprawach związanych z działalnością statutową Związku Powiatów Polskich,
  • przygotowywanie ekspertyz na potrzeby organów statutowych,
  • udział w charakterze uczestnika/prelegenta w konferencjach, szkoleniach,
  • współredagowanie serwisów informacyjnych prowadzonych przez pracodawcę w zakresie związanym z w/w obowiązkami.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie: poczta elektroniczna, przeglądarka internetowa, edytor tekstów,
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagania pożądane:

  • asertywność,
  • komunikatywność w mowie i piśmie,
  • umiejętność wystąpień publicznych,
  • odpowiedzialność, samodzielność, dokładność  i zaangażowanie,
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość,
  • chęć i gotowość do nauki.

Dodatkowe atuty:

  • zainteresowanie prawem ochrony środowiska, transportem,
  • doświadczenie w administracji publicznej.

Warunki pracy i płacy:

  • umowa o pracę na czas nieokreślony (z możliwością poprzedzenia umową na okres próbny)

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (cv),
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: kadry@zpp.pl lub w wersji papierowej na adres:

Biuro Związku Powiatów Polskich
ul. Długosza 63/2
33-300 Nowy Sącz

z dopiskiem „KADRY-nabór 1/2018”

w terminie do 22 października 2018 r., do godz. 14:00 (liczy się data wpływu). 

W trakcie rekrutacji lub przed podjęciem decyzji o zatrudnieniu kandydat może zostać zobowiązany do przedłożenia kopii dokumentów potwierdzających wskazane w kwestionariuszu osobowym wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

 

 

Kwestionariusz osobowy

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych

Zarządzenie w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w Biurze ZPP​


 

Nabór na stanowisko Specjalista/Ekspert w Dziale Monitoringu Prawnego i Ekspertyz

Warszawa, dnia 12 października 2018 r.

ZWIĄZEK POWIATÓW POLSKICH

OGŁASZA NABÓR Nr 2/18
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

Specjalista/Ekspert

w Dziale Monitoringu Prawnego i Ekspertyz

Ilość stanowisk: 1

Wymiar etatu: 3/4
Miejsce wykonywania pracy: Biuro ZPP, Nowy Sącz 33-300, ul. Długosza 63/2

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie opinii do projektów aktów prawnych w procesie legislacyjnym,
  • udział w posiedzeniach zespołów Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji senackich i sejmowych,
  • sporządzanie projektów pism i opinii kierowanych do innych instytucji publicznych i prywatnych, w sprawach związanych z działalnością statutową Związku Powiatów Polskich,
  • przygotowywanie ekspertyz na potrzeby organów statutowych,
  • wsparcie Zespołu Radców Prawnych,
  • udział  w charakterze uczestnika/prelegenta w konferencjach, szkoleniach,
  • współredagowanie serwisów informacyjnych prowadzonych przez pracodawcę w zakresie związanym z w/w obowiązkami.

Kluczowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie: poczta elektroniczna, przeglądarka internetowa, edytor tekstów,
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe:

  • asertywność,
  • komunikatywność w mowie i piśmie,
  • umiejętność wystąpień publicznych,
  • odpowiedzialność, samodzielność, dokładność  i zaangażowanie,
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość,
  • chęć i gotowość do nauki.

Warunki pracy i płacy:

  • umowa o pracę na zastępstwo.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (cv),
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: kadry@zpp.pl lub w wersji papierowej na adres:

Biuro Związku Powiatów Polskich
ul. Długosza 63/2
33-300 Nowy Sącz

z dopiskiem „KADRY-nabór 2/2018”
w terminie do 22 października 2018 r., do godz. 14:00 (liczy się data wpływu). 

W trakcie rekrutacji lub przed podjęciem decyzji o zatrudnieniu kandydat może zostać zobowiązany do przedłożenia kopii dokumentów potwierdzających wskazane w kwestionariuszu osobowym wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

 

 

Kwestionariusz osobowy

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych

Zarządzenie w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w Biurze ZPP​

Nabór na stanowisko: Redaktor naczelny Biuletynu PPP - Notatka z przeprowadzonego naboru

Notatka z naboru na stanowisko Redaktora Naczelnego Biuletynu PPP

Nabór na stanowisko: Redaktor naczelny Biuletynu PPP

Związek Powiatów Polskich poszukuje osoby na stanowisko Redaktora Naczelnego cyklu biuletynów poświęconych partnerstwu publiczno-prywatnemu. Osoby, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe nadzorowanie powstawania co kwartał kolejnego biuletynu dotyczącego tej tematyki. Szczegóły poniżej:

Zakres obowiązków:

  • samodzielne prowadzenie projektu wydawniczego kwartalnika poświęconego tematyce partnerstwa publiczno-prywatnego;
  • koordynowanie pracy Redakcji;
  • przygotowanie i realizacja planu wydawniczego;
  • nadzorowanie prac Redakcji związanych z opracowaniem i przygotowaniem do druku materiałów redakcyjnych;
  • wyszukiwanie autorów i inicjowanie zamówień na szczególnie przydatne opracowania specjalistyczne, autorskie dotyczące problematyki PPP;
  • utrzymywania kontaktów z autorami, sprawdzanie materiałów pod kątem odpowiedniego wyeksponowania tematu PPP, opracowywanie edytorskie publikacji, weryfikacja treści pod kątem merytorycznym i formalnym;
  • przygotowywanie autorskich artykułów prasowych i przeprowadzanie wywiadów dotyczących tematyki PPP;
  • dobór i archiwizacja zdjęć;
  • współpraca z drukarnią w zakresie łamania, przygotowania graficznego, korekty i druku kolejnych numerów „Biuletynu PPP”.

Kluczowe wymagania:

Wymagania ogólne (kryteria dostępu):

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, w tym za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.

Kompetencje wymagane (kryteria dostępu):

  • wykształcenie wyższe – prawnicze lub ekonomiczne;
  • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego (umowa o pracę, umowa cywilnoprawna, własna działalność gospodarcza);
  • doświadczenie w pisaniu tekstów;

Kompetencje pożądane (kryteria oceny):

  • doświadczenie w pracy redakcyjnej, w tym procesu wydawniczego;
  • bardzo dobra znajomość zasad pisowni, w tym: ortografii, interpunkcji, gramatyki;
  • umiejętność kierowania pracą zespołu;
  • znajomość prawa samorządu terytorialnego oraz prawa prasowego;
  • znajomość problematyki PPP;
  • zaawansowana znajomość MS Word.

Kompetencje dodatkowe:

  • komunikatywność;
  • odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie;
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Warunki pracy i płacy:

  • wymiar czasu pracy: ok. 1/5 etatu,
  • miejsce wykonywania pracy: miejsce zamieszkania/przebywania pracownika,
  • charakter pracy: praca wykonywana w systemie zadaniowego czasu pracy, telepraca
  • wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze ok. 2.000 zł brutto
  • pierwsza umowa zostanie zawarta na okres od momentu wyłonienia pracownika na okres trzech miesięcy, jeżeli w tym okresie pracownik się sprawdzi zostanie zawarta kolejna umowa na czas określony do 30 listopada 2019 r.

Zgłoszenie kandydatury na redaktora naczelnego powinno zawierać obligatoryjnie:

  • list motywacyjny,
  • życiorys, uwzględniający w szczególności opis osiągnięć redakcyjnych z ostatnich 5 lat oraz doświadczeń istotnych z punktu widzenia sprawowania funkcji redaktora naczelnego,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia lub uprawnień zawodowych,
  • oświadczenie w przedmiocie dyspozycyjności w zakresie wykonywania obowiązków redaktora naczelnego,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności,
  • przesłanie 5 przykładowych własnych tekstów,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

Nazwa i adres jednostki przeprowadzającej nabór:

Związek Powiatów Polskich, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: kadry@zpp.pl, lub w wersji papierowej na adres:

 

Biuro Związku Powiatów Polskich
ul. Długosza 63/2
33-300 Nowy Sącz

z dopiskiem „KADRY”

w terminie do 1 grudnia 2017 r., do godz. 14:00 (liczy się data wpływu).

Zdobądź grant! Nabór chętnych do prowadzenia Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji

Prowadzisz lub zarządzasz szkołą, która współpracuje z rodzicami, wychodzi do lokalnej społeczności podejmując dla niej różne działania, której kierownictwo, grono pedagogiczne i personel nie boi się wyzwań? Jesteś wójtem, burmistrzem, prezydentem, starostą, prezesem stowarzyszenia, fundacji lub dyrektorem szkoły publicznej lub niepublicznej? Chcesz pozyskać dla swojej szkoły dodatkowe fundusze? W Twojej lokalnej wspólnocie są dorośli, którzy nie radzą sobie na rynku pracy, są bierni i mają niskie kompetencje edukacyjne, a Ty chciałbyś im pomóc? To ogłoszenie kierujemy do Ciebie.
 
Związek Powiatów Polskich ogłasza nabór dla organów prowadzących szkoły, które uczynią je Lokalnymi Ośrodkami Wiedzy i Edukacji. Wspólnie z partnerami (Uniwersytetem Jagiellońskim, Fundacją Małopolska Izba Samorządowa, Wyższą Szkoła Ekonomii i Informatyki) na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej realizujemy projekt, finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Przekażemy Ci finansowy grant na prowadzenie ośrodka, pomożemy w jego uruchomieniu i będziemy Cię wspierać podczas jego funkcjonowania.
 
Dzięki udziałowi w naszym projekcie:
  • wzmocnisz rolę Twojej szkoły jako lokalnego centrum integrującego społeczność wsi, dzielnicy, gminy, miasta, powiatu;
  • Twoja szkoła stanie się liderem edukacyjnym, animatorem działań dla lokalnej społeczności, wzorem dla innych placówek;
  • Twoja szkoła podniesie jakość swojej pracy i wprowadzi nowe formy działania;
  • pozyskasz dla Twojej szkoły grant w wysokości blisko ćwierć miliona zł;
  • Twoja szkoła wzbogaci się o sprzęt techniczny i przeprowadzi adaptację obiektu do pełnienia funkcji ośrodka;
  • nauczyciele i pracownicy Twojej szkoły zyskają możliwość dodatkowego wynagrodzenia;
  • ze wsparciem ekspertów opracujesz diagnozę potrzeb edukacyjnych i rozwojowych członków Twojej lokalnej społeczności, osób funkcjonujących w otoczeniu szkoły;
  • uzyskasz kolejną formę wsparcia osób potrzebujących pomocy w Twojej lokalnej wspólnocie: dorosłych gorzej wykształconych, nieradzących sobie na ryku pracy i biernych;
  • mieszkańcy Twojej wsi, dzielnicy, gminy, miasta, powiatu zyskają możliwość udziału w różnych formach kształcenia i rozwoju kompetencji.
Jeśli jesteś zainteresowany uzyskaniem powyższych korzyści dla Twojej szkoły, lokalnej społeczności, gminy, miasta, powiatu - przeczytaj uważanie załączone do ogłoszenia dokumenty, a następnie przemyśl i przygotuj koncepcję uruchomienia i funkcjonowania Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji. Zanim złożysz formalny wniosek, będziesz miał czas na zadanie nam pytań i uzyskanie odpowiedzi, które wyjaśnią wątpliwości i pomogą przygotować zgłoszenie.
 
Na pytania od zainteresowanych czekamy do 25 marca br. Wnioski przyjmować będziemy od 31 marca do 28 kwietnia br. na adres podany w procedurze naboru grantów. Szczegóły opracowania zgłoszenia w załącznikach.
 
Procedura naboru wraz z załącznikami (.pdf)
Załącznik nr 2. Wzór umowy o powierzeniu grantu (.pdf)
Załącznik nr 4. Wzór zapytania do Procedury naboru (.doc)
Załącznik nr 5. Wzór wniosku aplikacyjnego (.doc)
 
ODPOWIEDZI NA PYTANIA DOTYCZĄCE NABORU DOSTĘPNE SĄ PO KLIKNIĘCIU TUTAJ